3 תשובות
לא
כל הקטע שזה לא כמו רשת חברתית ומתי שאני מחובר אני נכנס לענות על שאלות ולא לדבר עם אנשים
אם אני נהנה לדבר עם הבן אדם אני מבקש לעבור איתו למקום אחר
כל הקטע שזה לא כמו רשת חברתית ומתי שאני מחובר אני נכנס לענות על שאלות ולא לדבר עם אנשים
אם אני נהנה לדבר עם הבן אדם אני מבקש לעבור איתו למקום אחר
לא, ממש לא.
יתריע*
יתריע*
באותו הנושא: