תשובה אחת
לכל חייל/ שירות לאומי משוחרר מגיע שנה חינם בפריפרייה, שזה כולל את ירושלים, שתדעי.

אז אם את משוחררת- תקבלי שנה שלמה חינם.
וכן יש מלא מלגות זה לא בהכרח קשור למצטיינים, יש כל מיני סוגים של מלגות כמו התנדבות בתמורה לכסף וכו
באותו הנושא: