10 תשובות
לא בהכרח..
זה משהו בתפיסה שלך
תלוי באיזה צורה אתה לא אוהב אותם. אבל בטח התשובה היא כן
שואל השאלה:
למה כן?
זה שאין אתיופי שאני אוהב זה הופך אותי לגזען? למה אתם אוהבים אתיופים?
אנונימי
למה אתה לא אוהב אתיופים?
אנונימי
שואל השאלה:
כי אין אתיופי שאני אוהב.
אני חייב לאהוב אנשים ללא סיבה?
אנונימי
אם אתה לא אוהב אתיופים רק בגלל שהם אתיופים אז כן זו גזענות .
אבל אם אתה לא אוהב אתיופים ספציפיים בגלל משהו ספציפי בהם זה לא .
בכללי מציעה לך לא לשנוא או לא לאהוב אף אחד . כולם בני אדם , ובכל מקום יש אנשים טובים .
זה לא שאני אוהבת או לא אוהבת אתיופים. מבחינתי הם כמו כל בני האדם ולכן אין לי פה אוהבת/לא אוהבת
גם אני לא אוהבת אתיופים (אני לא מכירה שום אתיופי)
מה יש לאהוב אותם? הם שונים במשהו?הם בני אדם רגילים
ואם אין אתיופים שאתה אוהב זה כי אתה לא מכיר
אנונימית