7 תשובות
תגיד תודה אני הידיד הכי טוב של הקראש והיא כל הזמן מספרת לי על איך היא מאוהבת בחבר שלה(זה היה לפני שהם היום חברים)וכששאלתי אותה מה היא הייתה עושה אם הייתי מציע לה לצאת היא אמרה שהיא הייתה צוחקת לי בפרצוף ואז היא אמרה לי שאני כמו אח שלה והייתי צריך להישאר עם חיוך ולשחק אותה הידיד הטוב
אבל זה היה ממזמן עכשיו יש לי כבר חברה והחיים שלי יפים
כן, אבל הפוך. ח ח ח ח ח נראלי הוא דלוק על חברה שלי.
תאמין לי גם אני
same
גם לי קשה תאמת
לא רק אתה..
באותו הנושא: