8 תשובות
תצמח ביד
אם זה לא ספאם אז מגניב שיש לך אצבע שישית.
ותחשוב רגע בהיגיון. אם אתה גוזר לעצמך אצבע, לא משנה איזה, היא תצמח? פעם אחרונה שבדקתי לא היינו שממיות.
ותחשוב רגע בהיגיון. אם אתה גוזר לעצמך אצבע, לא משנה איזה, היא תצמח? פעם אחרונה שבדקתי לא היינו שממיות.
חחח קודם אתה בכלל צריך לשרוד את זה
יש תחקיר שראיתי שאמורים לכרות את האצבע השישית בגיל מוקדם ואם לא כורתים אז בהצלחה
תדמם למוות
אחלה של ספאם
ברןר יגדל לך כפול
רוב הסיכוים שיכאה לך
באותו הנושא: