6 תשובות
לדעתי לא צריך לתת עונשים קשים אלה להסביר את החשיבות של שמירה על זמנים כי זה אחר כך לכל החיים.
כאילו לא עושים את זה עכשיו^
ילדים שמים *ין
ילדים שמים *ין
יש כאלה שלא תמיד מאחרים כמוני ואם אני אאחר זה יהיה לט הוגן
לא יודעת, המקסימום אצלי זה שלא מכניסים לשיעור וגם זה לעיתים ממש רחוקות המורים אצלי ממש סלחניים בתור אחת שמאחרת כל בוקר כמעט
אין דרך לגרום לילד להפסיק לאחר בלי להביא לו עונש מידי על כך.
לא ממש לא אצלי רק משאירים שעה ולפעמים שמים אותם בחוץ קצת אבל זה מגיע להם הם לא שמים על זה!!!! זה מעצבן בטירוף וצריך להחמיר את העונש כי הם באים בחיוך שהם מאחרים.
באותו הנושא: