4 תשובות
לדעתי לא
אנונימית
בתור ספורטאית - לדעתי כן.
אבל לא יותר מדי, שזה לא ייראה יותר מדי שרירי ומגעיל. לא צריך להיראות כמו אלופה אולימפית
אבל לא יותר מדי, שזה לא ייראה יותר מדי שרירי ומגעיל. לא צריך להיראות כמו אלופה אולימפית
בעיקרון לא. זה יפה שזה חטוב.. לא שרירי מדי
זה יפה מאוד. רגליים מחוטבות.
באותו הנושא: