7 תשובות
מכירים אנשים ונפתחים
אנחנו הביישנים נכחד בקרוב מאוד בצבא , אומרים שעדיף כך :/
שואל השאלה:
זה לא כזה עובד אצלי:( אם לא יוזמים אני לא יזום ראשונה, וזה לא בשליטתי זה לגמרי מחוסר ביטחון וחרדות ופחדים שרודפים אותי כי בעבר כשהייתי ביסודי היו דוחים אותי כשהייתי מנסה להיות חברותית מאז אני אני בנאדם מאוד ביישן וסגור
אנונימית
שואל השאלה:
ואני אוהבת אנשים וחברים ואני לא רוצה שאני ירגיש לבד:(
אנונימית
פרטי
ככה אני הייתי ועכשיו אני ההפך (:
את רק צריכה להתמודד עם הפחד הזה, נגיד יש לי חברה בבסיס גם ביישנית ובמקום לנסות לפתור את זה היא תקועה במשרד כל היום ואני תמיד אוהבת להסתובב מחוץ למשרד כדי לדבר עם אנשים ולהכיר אנשים חדשים, לזה אני מתכוונת כשאני אומרת שצריך להתמודד עם הבעיה..
בחדר אוכל תישבי עם כל האנשים, לא בצד לבד..
יהיה קשה בהתחלה אבל בסוף הכל מסתדר,
אל תפחדי להתמודד עם הפחד (:
אנונימית
בדדניקים נפתחים עם הזמן, זה כמו ביישנים בכיתה... אתה תמצא תחבר'ה שלך אל תדאג