2 תשובות
בצפון
אני יוצאת להרבה טיולי שטח (אבל זה טיולי ג'יפים) והמקום הכי יפה שהייתי בו אי פעם זה האגם הנעלם. זה חצי שעה מאילת, זה אגם שאפזר להגיע אליו רק עם ג'יפים. הוא ממקומם בין 4 הרים שחוסמים אותו וצריך לרדת מההרים אליו. קשה להגיע אליו וזה אפשרי רק עם ג'יפים בגלל זה קוראים לו האגם הנעלם. זה מקום ממש ממש יפה.