לפני איזה חצי שעה שמתי קרם לחצקונים כמו שאני שמה בדרכ לפני השינה פתאום הוא מתחיל ממש לשרוף לי דווקא בלחיים, סוג של דוקר... הסתכלתי במראה וראיתי שלא קרה לי כלום חוץ מזה שהלחיים האדימו.. ממש חבל לי להוריד את הקרם הוא בדרכ עושה את העבודה טוב מאוד והוא דיי יקר.. ממליצות להוריד אן להשאיר? אני לא באה לבית ספר היום