16 תשובות
לא
אנונימי
סורי אבל לא..אני רוצה לנהל חיים רגילים ולא לנסות להשטלת עלייו או לעשות מה שאמא שלו אמורה לעשות
חד משמעית לא
סביר להניח שלא..
לא הייתי מצליחה
רק אספרגר וכאלה
לא..
לא
לא יודעת עד כמה הייתי מצליחה להתמודד
נורא תלוי בבן אדם עצמו
תלוי עד כמה
תלוי ברמה, אבל כן.
תלוי כמה זה חמור.. לא אשפוט לפני שאכיר ואדע את המצב בידיוק
ממש לא חחח יש לי כוח לבעיות שלה?? באלי לנהל חיים רגילים
לא