5 תשובות
תרשמי לו " בטח . מה לא ראית למי פנית."
אולי יום אחד תהיה מגניב כמונו :)
שואל השאלה:
הוא לא רשם את זה בקטע טוב זה בצחוק כזה זה ידיד לא בקטע רע רשמתי למעלה.. סתם משהו מצחיק לכתוב
אנונימית
מה קטילה מה זה גנון? תרשמי תודה וזהו
שואל השאלה:
קטילה בקטע טוב כזה
אנונימית