4 תשובות
הג'טה.
אוקטביה לא מנהלים בכלל, אולי אתה מדבר על סופרב שהיא יפה מאוד.
אישית אני חושב שהג'טה אבל גם הסקודה יפה אבל מה שיותר חשוב זה המפרט הטכניהיכולות של הרכב מול צריכת דלק ומחיר
אנונימי
שואל השאלה:
הוספתי
אנונימית
תביא תמונות אני לא מבינה במכוניות
( =