4 תשובות
הג'טה.
אוקטביה לא מנהלים בכלל, אולי אתה מדבר על סופרב שהיא יפה מאוד.
אוקטביה לא מנהלים בכלל, אולי אתה מדבר על סופרב שהיא יפה מאוד.
אישית אני חושב שהג'טה אבל גם הסקודה יפה אבל מה שיותר חשוב זה המפרט הטכניהיכולות של הרכב מול צריכת דלק ומחיר
אנונימי
תביא תמונות אני לא מבינה במכוניות
באותו הנושא: