6 תשובות
תנסי לעשות משהו שונה מהשגרה (:
טיפול פסיכולוגי
אנונימית
תחפשי משהו לאחז בו , מטרה כלשהי . להשיג ציון מסוים , להצליח בתחביב מסוים אפילו לעשות איזו חוג קבוע או ללכת לחדר כושר ולקבוע יעד .
אני חושב שאת צריכה פשוט לפרוק ולדבר עם מישהו על ההרגשות שמציפים אותך.

יש המון זעם שמסתבר בתוכך ובאמת שזה חשוב לתת לו לצאת החוצה מניסיון.
בעיקרון, זמן. אבל לדבר על דברים מזרז את ההתגברות בהרבה. תשתפי ואל תשמרי בבטן, ככל השאת שומרת זה רק יצטבר ויהיה גרוע יותר. דיבור עוזר לך להזכר גם בצדדים הטובים שבחיים כמו אנשים שאת יכולה לסמוך עליהם ולדבר איתם.
תנסי לבלות עם חברים, להתנדב ולמצוא סיבה לקום בבוקר, בהצלחה:)