6 תשובות
אבוקדו + סלט ירקות + חביתה
^קולות של איזבלה^
^קולות של איזבלה^
שואל השאלה:
איכ
איכ
אנונימית
אני הייתי אוכלת את העוגת פירורים שאמא שלי הכינה
אנונימית
שואל השאלה:
אז מה את היית אוכלת
אז מה את היית אוכלת
אנונימית
תאכלי אבוקדו עם סלט ירקות ולימון עם מלח פילפל ואני לא יכולה להציע לך משהו טעים כי אנמ לא יודעת מה הטעם שלך:)
אנונימית
את מה שאמרת
באותו הנושא: