6 תשובות
ניתקנו קשר אחרי הטירונות
הוא סיים את התיכון ועבר לצבא אז פשוט לא ראיתי אותו יותר וזה ירד כזה לאט לאט..
יש לו חברה
אנונימית
לא משהו ספציפי פשוט אני והוא התקרבנו ואז ירד לי ממנו ועכשיו אנחנו סתם ידידים טובים
היא אמרה שהיא יוצאת למפגשים בסנטר
לא ירד לי מהקראש אבל ירד לי ממנו אם הוא ינצל אותי או יקלל אותי,או שיגרום לאנשים לפגוע בי