17 תשובות
a boy is a gun
i am hated- slipknot
אין לי מושג ,שיר הזוי באנגלית במקדונלדס ...
לפני דקה בדיוק שמעתי את השיר הזה. בקישור
קישורים מצורפים:
i dont care של אד שירן וג'סטין ביבר
dear mr fantasy
bands
sabaton - wolfpack
קישורים מצורפים:
the sound of silence
good vibration של הביץ בויז:)
אחלה שאלה!
אחלה שאלה!
alphabet boy- melanie martinez
in the end
אם אני במוד של עברית אז
את-עטר מיינר
אם אני במוד של עברית אז
את-עטר מיינר
mad hatter
the small faces-don't burst my bubble
כל פעם מחדש אני מתפעלת איך לסטיב מריוט היה קול כזה גדול, והוא בעצמו היה כזה קטן. מדהים.
כל פעם מחדש אני מתפעלת איך לסטיב מריוט היה קול כזה גדול, והוא בעצמו היה כזה קטן. מדהים.
hands on me
juke box music-the kinks
ואו כולם פה באנגלית
אני את על הרכבת
אני את על הרכבת