10 תשובות
קורה.. פשוט תנסי לא להיות על הגב.
שואל השאלה:
ואם זה יבוא שוב?
אנונימית
קורה, זה בדרך כלל קורה פעם ב.. אין מה לפחד אבל, זה דבר שעובר.
זה קרה לי המון זה די מפחיד אבל תנסי לישון
מה זה אומר?
זה כשאתה ער אבל אתה לא מצליח לפתוח את העיניים ולקום.
מה זאת אומרת שהם לא מאמינים?
קודם כל אל תפחדי
זה קורה - את יכולה לחזור לישון הכול בסדר
שואל השאלה:
^ אני מפחדת לחזור לישון
אנונימית
אין ככ מה לעשות
תחזרי לישון