5 תשובות
כי יש כאלה שהן כן כאלה אז משם חושבים שכולן כאלה
כי רוב הבנות משתמשות בזה שמותר להן להתעצבן כמה שבא להן כי הן במחזור / עומדות לקבל או יכולות לאכול כמה שבא להן כי מה אכפת להן הן במחזור מותר הכל אבל יש פעמים שהן באמת עצבניות בגלל שכואב להן או משהו
יש ויש, אני אישית יכולה להעיד על עצמי שכשאני במחזור אני הרבה יותר רגישה ועצבנית מבדכ. אבל יש גם כאלה שלא, זו פשוט סתם הכללה שעושים..
Q_e
בדרך כלל ההורמונים באים לאישה כשהיא במחזור ולכן יש כאלה שההורמונים משפיעים עליהן בעצבים ברעב וכו אבל זה תלוי מאוד באישה עצמה
שואל השאלה:
זה לא