7 תשובות
לשלוח הודעה
ראיתי שהתקשרתי אליי סליחה שלא עניתי.. מה קרה?
אם את אמיצה, תחזרי אליו, זה נראה לי עדיף.
ערב טוב, ראיתי שהתקשרת.. מה רצית?
או פשוט להתקשר חזרה
שואל השאלה:
חסר לי קצת אומץ
תודה !
תחזרי, ככה אני עושה למורה שלי והיא עונה או שפשוט תשלחי הודעה
היי, התקשרת? הייתי עסוק ולא יכלתי לענות
היי, ראיתי שהתקשרת אליי
לשלוח הודעה :
היי.. לא ראיתי שהתקשרת.. מה קרה?..