6 תשובות
יש מתיחות נורא גבוהה כרגע בגלל האורוזיוון נקווה לשקט מהם לתמיד.
נקווה לטוב
...
בדיוק ישראל והחמאס עשו הסכם הפסקת אש לחצי שנה הקרובה אז לא חושבת אין מה לדאוג 3>
בדיוק ישראל והחמאס עשו הסכם הפסקת אש לחצי שנה הקרובה אז לא חושבת אין מה לדאוג 3>
יש מצב בין ישראל לעזה ובין אמריקה לאירן
כולם מחכים לזה כעיקרון
לא יהיה למרות שחמאס הכחיש שיש הפסקת אש וטהראן שלחה לארצות הברית אנשים שיסדרו את העניין בין ארצות הברית לאיראן
באותו הנושא: