5 תשובות
ממליץ לראות 4 עונות ראשונות.
יש טעם, ממליצה
העונה האחרונה היא חרא של עונה אבל שווה בכל זאת
ממליץ מאוד, אמנם העונה האחרונה טיפלה איכזבה אבל עדיין בין הסדרות האהובות עליי ומאוד מומלצת בחום.
ממליצה גם, למרות שהסדרה כבר הסתיימה והעונה האחרונה לא משהו

העונות האחרות ובעיקר הראשונות כן מעניינות מותחות ויפות
אני בדיוק בעונה 4(: