10 תשובות
ביישנים
ביישנים
ליזום במקומו
ליזום במקומו
אני לא בן אדם שיוזם.. אז זה מוריד אם גם הוא לא
שואל השאלה:
אבל זה לא התפקיד של הגבר?
זה קצת גורם להרגיש שהקשר נתקע כי את מצפה מהגבר שלך לקדם עניינים אז כאילו זה מוריד באיזשהו מקום שעכשיו את צריכה ליזום מגע ליזום נשיקה וכולי
אבל זה לא התפקיד של הגבר?
זה קצת גורם להרגיש שהקשר נתקע כי את מצפה מהגבר שלך לקדם עניינים אז כאילו זה מוריד באיזשהו מקום שעכשיו את צריכה ליזום מגע ליזום נשיקה וכולי
אנונימית
לבנים יש רגשוב כמו לבנות. זה שהפכו אותם לזה שהם אמורים ליזום לא בהכרח אומר שכל אחד מצליח לעשות את זה.
כמו שלך זה כנראה קשה, גל הוא רואה את זה כדבר קשה
כמו שלך זה כנראה קשה, גל הוא רואה את זה כדבר קשה
שואל השאלה:
בתוך מערכת זוגית זה צריך להיות הדדי
אבל בהתחלה כשיש אי נוחות אני חושבת שזה צריך לבוא מהגבר
בתוך מערכת זוגית זה צריך להיות הדדי
אבל בהתחלה כשיש אי נוחות אני חושבת שזה צריך לבוא מהגבר
אנונימית
שואל השאלה:
סבבה אז מה אני אמורה לעשות
סבבה אז מה אני אמורה לעשות
אנונימית
זה צריך להיות הדדי ושלא ייצא שרק צד אחד יוזם כל הזמן. מציעה לך ליזום,זה לא חייב להיות תמיד התפקיד של הגבר.
אם בהמשך תרגישי שרק את יוזמת להיפגש ואין מאמץ מהצד שלו,נסי לברר איתו.
אם בהמשך תרגישי שרק את יוזמת להיפגש ואין מאמץ מהצד שלו,נסי לברר איתו.
שואל השאלה:
אני לא מדברת על להיפגש זה בא משנינו, פשוט החלק העיקרי את יודעת כדי לפתח משהו צריך ליצור קירבה
אני לא מדברת על להיפגש זה בא משנינו, פשוט החלק העיקרי את יודעת כדי לפתח משהו צריך ליצור קירבה
אנונימית
הבנתי. יכול להיות שהוא ביישן ופחות פתוח. את יכולה ליזום ולעשות דברים בהדרגה...הכי חשוב תגרמי לו להרגיש בנוח ודברי איתו,ככה הוא ירגיש יותר קרוב אלייך ויותר יזום
באותו הנושא: