12 תשובות
שווארמה❤
אוכל
חח סתם סתם
אני הייתי רוצה פיצה ואי
חח סתם סתם
אני הייתי רוצה פיצה ואי
ארטיק כזה של אננס ומנגו
הוא כזה טעים אוף
הוא כזה טעים אוף
סטייק או חזה אווז או שווארמה
וכמובן שאני מתנחמת בטוסט :(
וכמובן שאני מתנחמת בטוסט :(
פיצה טובה כזאת
שווארמה לא את הסלט המגעיל הזה שיש לי על השולחן
פיצה
משהו עם שוקולד
קרח
יו באלי ריבאר ממש אבל פשוט דודא כזה
זה שתייה אבל עדיין
זה שתייה אבל עדיין
ריינבורגר
באותו הנושא: