6 תשובות
היא צודקת עדיף לך להתרכז בלימודים לדעתי
אולי תעבדי בשיעורים פרטיים?
ככה את גם לומדת וגם מקבלת כסף :]
ככה את גם לומדת וגם מקבלת כסף :]
שואל השאלה:
כן אבל אני רק כיתה ט'
אז גם שנה הבאה אני לא אעבוד ולמה כי זה חופש לפני כיתה י''א ובגרויות
ועוד שנתיים גם לא כי זה חופש לפני כיתה י''ב ובגרויות
ועוד שלוש שנים אני גם לא אעבוד כי אני אהייה עסוקה בשירות לאומי/צבא
אז מתי כן?
כן אבל אני רק כיתה ט'
אז גם שנה הבאה אני לא אעבוד ולמה כי זה חופש לפני כיתה י''א ובגרויות
ועוד שנתיים גם לא כי זה חופש לפני כיתה י''ב ובגרויות
ועוד שלוש שנים אני גם לא אעבוד כי אני אהייה עסוקה בשירות לאומי/צבא
אז מתי כן?
אנונימית
תגידי לה שאת תעבדי אפילו רק חודש מהחופש הגדול ושלפחות תתן לך לנסות
אנונימית
שואל השאלה:
לא ממש אכפת לה
מבחינתה גם חודש זה הרבה זמן
לא ממש אכפת לה
מבחינתה גם חודש זה הרבה זמן
אנונימית
אז ניראלי שאין כל כך מה לעשות כי לא תוכלי לעבוד על דעת עצמך..
תנסי להבטיח לה דברים תמורת זה שתעבדי חחמקסימום שנה הבאה
או שתגידי לה "נו אמא לפני כל הבגרויות תני לי לעבוד עד שיש לי זמן"חח
תנסי להבטיח לה דברים תמורת זה שתעבדי חחמקסימום שנה הבאה
או שתגידי לה "נו אמא לפני כל הבגרויות תני לי לעבוד עד שיש לי זמן"חח
אנונימית
באותו הנושא: