5 תשובות
שואל השאלה:
זה לא טוב, ואין לי סיבה לפגוע באחרים בגללה
אנונימית
אל תריבי איתה אז פעם אחת הבאת לה היא משלמת עלייך הרבה יותר...
למה שלא תעשי את מה שאמא שלך עושה? אם היא עושה את זה זה בטח דבר טוב
שואל השאלה:
אם אני אגנוב ממנה זה לא יגמר בטוב ואני לא רוצה לגנוב כסף לאחרים שעבדו בשבילו, כי זה בדיוק מה שהיא עשתה לי
אנונימית
הייתי ממליץ לך לגנוב ממנה אבל זה לא משתלם, תגנבי ממישהו זר
באותו הנושא: