9 תשובות
אין לי בית ספר בשישי
לא נראה לי אבל עשיתי בעצמאות בגלל זה
לא:(
אם לא היה לי מבחן :(
אני לא לומדת בשישי
בכללי אין לי לימודים בשישי.
אין לנו בית ספר בשישי
תקעו לי מיבחן מחר עם לא היה לי הייתי עושה ולא באתי לביצפר מיום חמישי הקודם כי הייתי חולה
עשו לי אתמול ולא כאב לי בכלל אז הלכתי לבית ספר וגם זה היום האהוב אלי ורציתי להראות לכולם