2 תשובות
לעבוד בחנות בקופה זה די קל מניסיון
אבל אם הייתי במקומך הייתי בוחרת בשכר
אבל אם הייתי במקומך הייתי בוחרת בשכר
אני הייתי בוחרת באופציה הראשונה ואם לא היה מתאים הייתי עוברת לעבודה בחנות..(שבאופן כללי יש כאלה כל הזמן)
באותו הנושא: