12 תשובות
הבדיקה תהרס
שואל השאלה:
בבדיקת שתן ביתית.
אני אערבב מים ושתן, עדיין יראה אם עישנתי או לא?
אנונימית
יצא שאת חייבת אשפוז כי אין לך מלחים, אין לך ברזל, אין לך ויטמינים, אין לך רעלנים ובכללי - את די גופה.
שואל השאלה:
^תקראי מה רשמתי למעלה
אנונימית
עדיף שיראו שעישנת מאשר להרוס את הבדיקה וישלחו אותך לאישפוז
שואל השאלה:
אבל זה לא בבית חולים, בדיקת שתן ביתית.
אנונימית
למי את צריכה להביא את הבדיקה הזו? להורים שלך? גם הם יראו שיש בה משהו חריג...
מתי עישנת פעם אחרונה ומתי הבדיקת שתן?
ברמת העיקרון לא אמורים לראות
רק בבדיקות דם
שואל השאלה:
שלשום , והבדיקה עוד שעתיים
אנונימית
תקראי על הבדיקה בגוגל ותראי אם היא רק בודקת סמים, אם כן אז תחביאי בקבוק מים בשירותים ותשימי במקום השתן
אנונימי
עדיף לא לרמות
הסתכלתי על הבדיקה, ותכיני מראש בשירותים בקבוק מים עם טיפה צבע מאכל צהוב ותשימי את זה בבדיקה
אנונימי