10 תשובות
לא ולא
ממש לא
נורמלי ובריא - אבל כן תלוי בגובה
זה משקל סבבה, לא גבוה ולא נמוך.
בשבילי כן אבל אני לא יודעת מה הגובה שלך
שואל השאלה:
אני 175
אנונימית
אז את בסדר לגמרי. אל תרדי בכלל
את אותה אחת מהשאלה הקודמת חח
שואל השאלה:
חחח כן
אנונימית
זה סבבה לגמרי
מזה את כמעט בתת משקל