2 תשובות
לק ג'ל כל חודש.
אם את לא שמה לקים, אז תשימי מחזק ציפורניים ותשייפי/תגזזי אותם ואל תנסי להגיע לאורך מטורף מידי כדי שהן לא ישברו לך.
אם את לא שמה לקים, אז תשימי מחזק ציפורניים ותשייפי/תגזזי אותם ואל תנסי להגיע לאורך מטורף מידי כדי שהן לא ישברו לך.
משהו שאני עושה ומחזק לי את הציפורן.., זה לשים לק בסיס ורק לאחר מכן את הלק עצמו, וזה אחד הדברים שממש עוזרים לי
באותו הנושא: