5 תשובות
זה בגלל החום בין היתר, ובדרום זה בעיקר בגלל בלוני תבערה.
חלק מהשריפות זה בגלל אנשים, חלק מהשריפות לא נגרמו בגלל אנשים, חלק מהשריפות הגיעו מטעויות אנוש וחלק מהשריפות אלה הדלקות אש שיש על בסיס יומי, רק שהתפשטו יותר מידי.
שואל השאלה:
שמעתי אתמול בחדשות שזה לא רק החום אלא זה גם הצתות של אנשים שנגיד השאירו סיגריה דולקת או מדורה.
ובדרום כן לצערי הרוב זה בגלל בלוני התבערה האלה אוף
שמעתי אתמול בחדשות שזה לא רק החום אלא זה גם הצתות של אנשים שנגיד השאירו סיגריה דולקת או מדורה.
ובדרום כן לצערי הרוב זה בגלל בלוני התבערה האלה אוף
אנונימית
אם זה הצתות שנגיד נדלקו מסיגריה או מדורה, זה לא במכוון, זה פשוט חוסר זהירות.
תפסו ערבי מצית באיזור ירושלים
באותו הנושא: