10 תשובות
לא.
יש כאלה שגם בעייתיים במציאות ואני מכירה אחת..
אנונימית
יש פה הכל מהכל, יש גם כאלה שמנסים בכוח להיות מגניבים
אנונימית
כן, קצת. אבל חנון זה לא דבר רע
שואל השאלה:
ברור שלא דבר רע
ברור שלא דבר רע
אנונימית
לא...
לא, זה לא קשור
יש כאן מאגניבים רצח
לא
באותו הנושא: