5 תשובות
זה קורה. עולים ויורדים. להמשיך להתאמץ, לא לוותר.
זה בסדר וזה הגיוני
בכיתה י גם הייתי על 30... לגמרי הגיוני
זה ממש טוב אבל קחי בחשבון שזו רק ההתחלה ואת חייבת להמשיך להתמיד ככה שלא תרדי פתאום
כן זה ממש טוב, יש לי פחות או יותר אותם ציונים כמו שלך
לכולם קשה בהתחלה