8 תשובות
שואל השאלה:
תעמידו אותכם במצב שלי ותגידו מה הייתם עושים ואומרים
תעמידו אותכם במצב שלי ותגידו מה הייתם עושים ואומרים
אנונימית
תצאי תהני תחסכי כסף ותחזירי להם
יש לי רק דבר אחד להגיד:
הלוואי וזה היה הצרות שלי חח
הלוואי וזה היה הצרות שלי חח
פשוט תגידי לחברה שלך שאין לך כלכך כסף איך לבוא ושלא נעים לך שישלמו עליך
שואל השאלה:
אמרתי לה והיא אמרה מה את דפוקה אני לא רוצה שתביי אתת הכסף תתבואי כי אם לא אני לא הולכת איתם בחיים
אמרתי לה והיא אמרה מה את דפוקה אני לא רוצה שתביי אתת הכסף תתבואי כי אם לא אני לא הולכת איתם בחיים
אנונימית
אני יודעת שזה מוזר
אבל תנסי לדבר עם אבא שלה על זה.
כי אני לא יודעת אם הוא באמת עושה את זה מתוך זה שהוא רוצה שיהיה לשתיכן כיף
או בגלל שהיא התחילה להתחרפן ואז הוא הסכים.
כי מצד אחד- הוא לא חייב לעשות את זה אבל הוא כן מסכים לשלם עלייך אפילו שזה ממש מוזר ונחמד בו זמנית
ומצד שני אם זה בגלל מניפולטיביות מהצד שלה אז זה דוחה ממש ואני מרחמת.
תנסי לדבר איתו, תראי איך זה יוצא, מה הוא חושב על זה וכו' וכו'
ואם זה בסדר, אז תלכי ותהני, אם לא אז תגידי לה שאת לא יכולה ושאין סיבה שהיא לא תלך ותהנה לה כי בכל זאת אני מבינה שזה כיף עם חברים וזה אבל בפעם אחרת אתן תצאו ביחד. אני מבינה את ההרגשה הלא נעימה שיוצאת לך מזה והיא צריכה לכבד ולהבין אותך... תנסי לדבר איתה על זה גם. בהצלחה...
אבל תנסי לדבר עם אבא שלה על זה.
כי אני לא יודעת אם הוא באמת עושה את זה מתוך זה שהוא רוצה שיהיה לשתיכן כיף
או בגלל שהיא התחילה להתחרפן ואז הוא הסכים.
כי מצד אחד- הוא לא חייב לעשות את זה אבל הוא כן מסכים לשלם עלייך אפילו שזה ממש מוזר ונחמד בו זמנית
ומצד שני אם זה בגלל מניפולטיביות מהצד שלה אז זה דוחה ממש ואני מרחמת.
תנסי לדבר איתו, תראי איך זה יוצא, מה הוא חושב על זה וכו' וכו'
ואם זה בסדר, אז תלכי ותהני, אם לא אז תגידי לה שאת לא יכולה ושאין סיבה שהיא לא תלך ותהנה לה כי בכל זאת אני מבינה שזה כיף עם חברים וזה אבל בפעם אחרת אתן תצאו ביחד. אני מבינה את ההרגשה הלא נעימה שיוצאת לך מזה והיא צריכה לכבד ולהבין אותך... תנסי לדבר איתה על זה גם. בהצלחה...
אני אומרתת תטוסי
לדעתי צאי איתם ופשוט תחסכי ותחזירי
באותו הנושא: