6 תשובות
אני ממש לא בת 14 ועשיתי כבר בגרות באנגלית
טוב.
עד כמה שזכור לי כן, אפשר. אם למורה יש תחושה שיש פה סיכוי של היכשלות אז היא יכולה לא להגיש אותך.
איזה יופי בת 14 ממש יודעת איך עובדות הבגרויות^
הבית ספר כן יכול להחליט עלייך אם להגיש אותך או לא במיוחד אם תכשלי ב-יא למה שיגישו אותך ב-יב החומר שנה הבאה יותר קשה
הבית ספר כן יכול להחליט עלייך אם להגיש אותך או לא במיוחד אם תכשלי ב-יא למה שיגישו אותך ב-יב החומר שנה הבאה יותר קשה
רק משרד החינוך יכול להחליט לא להגיש אותך לבגרות
אנונימית
אסור להם להחליט דבר כזה
אנונימית
באותו הנושא: