12 תשובות
הייתי יוצאת למרות העובדה שאני טיפה יותר גבוהה ממנו,זה לא מוריד מהגבריות שלו בכלל.
כן
לא מוריד
לא מוריד
פחות נמשכת.. אבל ברור שזה לא כזה משפיע..
אני לא ממש
כי אני כמעט בגובה שלך
אבל יכל להיות שמרוב שהאופי שלך יהיה יפה אז לא אפסול
כי אני כמעט בגובה שלך
אבל יכל להיות שמרוב שהאופי שלך יהיה יפה אז לא אפסול
אני 1.53 אז זה גבוה בישבילי
כן לא אכפת לי הגובה
יש מלאא אא בנות נמוכות שממש ישמחו לצאת איתך
כן אני נמוכה יותר ממנו אז אין לי בעיה
כן (אני בעצמי 1.56)
ולא
ולא
אממ לא יודעת יש סיכוי, אני בעצמי בגובה הזה..
חח היינו אותו גובה, כן הייתי יוצאת איתו :)
אנונימית
כן, זה גם לא קשור לגבריות
באותו הנושא: