התחברות הרשמה

יש פה מישהו במקרה שטוב בסימני פיסוק ?ויכול לעזור לי קצת לפסק קטע שכתבתי

26 במאי 2019, 22:36
כתיבהעבריתלשון עבריתפיסוק    
2 תשובות
את יכולה למצוא באינטרנט כזה שמנקד והוא מנקד לך את זה אוטומטי ואת גם יכולה לשנות ניקוד
S
Sweet as a devil
אהלן, אני אוכל לעזור.
a
avo cadoo
באותו הנושא:
גם לכם מפריע שאנשים כותבים בלי סימני פיסוק?
מה הסימן פיסוק האהוב עליכם?
אתם נוהגים להשתמש בסימני פיסוק?
אתם משתמשים בסימני פיסוק בעת שימושכם בסטיפס?
משתמשים בסימני פיסוק?
מקפידים על סימני פיסוק בעת שימושכם בסטיפס?
מה הסימן פיסוק האהוב עליכם?
גם אתם שונאים אנשים שכותבים עם סימני פיסוק?
אתם מאלה שמשתמשים הרבה בסימני פיסוק או מאלה שלא?
למה אנשים לא משתמשים בסימני פיסוק?
רק אותי זה מחרפן שרושמים ללא סימני פיסוק?