8 תשובות
כי זה יפה
כי זה יפה ומגניב
כי אוהבים את זה ומתחברים לזה.
כי זה יפה
אני אוהבת איך שזה נראה עליי ועל אחרים, אז יש
זה יפה, לגבי קעקועים רוצים להטמיע עליהם משהו שחשוב להם, וגם סתם לפעמים כי זה יפה
כי הם אוהבים את איך שזה נראה, זה תכשיט תמידי כזה
כי זה יפהה, פירסינג פחות הקטע שלי אבל אני אוהבת קעקועים. זה מוסיף בעיניי.
באותו הנושא: