4 תשובות
שואל השאלה:
^רק בביולוגיה מעבדה זה ככה?
^רק בביולוגיה מעבדה זה ככה?
אנונימי
כן
מצחיק שאתה שואל, היום בבגרות מעבדה בביולוגיה אמרו לנו פעם ראשונה לכתוב רק בשמאל כי ימין לא נבדק
מצחיק שאתה שואל, היום בבגרות מעבדה בביולוגיה אמרו לנו פעם ראשונה לכתוב רק בשמאל כי ימין לא נבדק
כן
באותו הנושא: