4 תשובות
שואל השאלה:
^רק בביולוגיה מעבדה זה ככה?
אנונימי
כן

מצחיק שאתה שואל, היום בבגרות מעבדה בביולוגיה אמרו לנו פעם ראשונה לכתוב רק בשמאל כי ימין לא נבדק
כן