התחברות
הרשמה
זה לדעתכם מוזר מדי כיאלו מאוחר שאלך לסרט עוד חצי שעה שזה לא בעיר שלי וזה חצי שעה נסיעה באוטבוס ?
עם חברה שלי וידיד שלה שאנחנו מכירים והתחברנו
בת 14
הם 15
כיתה ט שלושתנו
28 במאי 2019, 21:09
נסיעה
תחבורה ציבורית
תשובה אחת
אם אין לך איך לחזור אל תלכי כי זה גם לא בעיר שלך ואין אוטובוסים
ה
היייי :)
באותו הנושא:
שאלה לבנים באיזה גיל לדעתכם זה בסדר שהבחורה תשכב (תחשבו כיאלו זה ילדה שלכם)
מוגזם לדעתכם שחבר שלי לא רוצה שאלך לים עם חברות?
זה מוזר ללבוש ג'ינס שחור וחולצה שחורה כיאלו הכול שחור לבית ספר?
זה רק אני או שכל יום אני אומר לעצמי שאלך לישון מוקדם מאוד ובסוף נשאר עד מאוחר?
כשאהיה בת 18 זה לא מוזר שאלך עם בנות דודות שלי שיהיו 21 ו22 למועדון נכון?
זה לא מוזר לחגוג כריסמס כשאת גרה באילת?כיאלו אין גשם וחורף
איזה מקצועות מוזרים יש? כיאלו עבודות ממש מוזרות
אם אני תיכף בת 17 מוזר שאלך למסיבה בראשון בבוגרשוב בחיפה?
לדעתכם זה מוזר לצאת עם מישהו חודש ולא להתנשק? זה מאוחר מידי?
שאלה מוזרה אבל יאלה כולם פה מוזרים
דוגרי,פדיחה/מוזר שאלך לקניון לבד?אני בתקופה שאין לי כוח לפגוש ולהיות עם אנשים ואני כרגע נהנת מהלבד שלי.בת 14