15 תשובות
כן זה ממש יפה מצידך
אני בטוחה שהיא תשמח
אני בטוחה שהיא תשמח
זה מוגזם קצת לא? לדעתי
אנונימית
זה מוגזם
מוגזם לדעתי.
תכלס זה ממש ממש מעל ומעבר זה ממש חמוד מצידך אבל למתנה של שנה לפחות.
אייפון זה יקר מידי לחצי שנה
תכלס זה ממש ממש מעל ומעבר זה ממש חמוד מצידך אבל למתנה של שנה לפחות.
אייפון זה יקר מידי לחצי שנה
וואו זה ממש שווה
את בטוחה שאת רוצה להוציא את הסכומים האלו בשביל חצי שנה?
את בטוחה שאת רוצה להוציא את הסכומים האלו בשביל חצי שנה?
ממש ממש חמוד מצידך אבל זה קצת מוגזם לדעתי
אם יש לך מספיק כסף ואת יכולה לקנות לה וזה לא יהווה לך קושי,אז לכי על זה.
אני בטוחה דהיא ממש תשמח וזה ממש יםה מצידך
עדיף משהו שימושי מאשר לקנות סתם דברים.
אני בטוחה דהיא ממש תשמח וזה ממש יםה מצידך
עדיף משהו שימושי מאשר לקנות סתם דברים.
מוגזם רצח אחי , זאת לא אשתך , עוד שבועיים שתפרדו (כמו כולם) היא תקבל אייפון וההורים שלך יקבלו חום בבנק .
תקנה לה משהו אחר , אם לטלפון שלה יש בעיות שההורים שלה יקנו לה !
תקנה לה משהו אחר , אם לטלפון שלה יש בעיות שההורים שלה יקנו לה !
לדעתי זה חמוד אבל קמת מוגזם בכל זאת אתם רק חצי שנה ביחד
לא משנה אפילו אם אתם זוג או לא
זה מעשה מאוד יפה לעשות בשביל מישהי שצריכה טלפון חדש ודחוף
אבל יש לך את הכסף? כי אם כן אז אין בעיה
זה מעשה מאוד יפה לעשות בשביל מישהי שצריכה טלפון חדש ודחוף
אבל יש לך את הכסף? כי אם כן אז אין בעיה
אם יש לך מספיק כסף לכי על זה זה ממש חמוד מצידך אבל את יכולה לקנות לה משהו קטן יותר
אני חושבת שלא כי אז את מציבה רף מאוד גבוה היא תחשוב מה לקנות לך שיעמוד בזה את מבינה זה לא נעים כזה וגם היא תצפה ממך לעוד דברים במחיר הזה אחר כך
אנונימית
ולאוטיסט לא נראה לי שהילדה נזקקת ברחוב כולה לא מסתדרת עם הטלפון זה משהו שהיא יכולה גם לחסוך לקנות או לבקש מההורים
אנונימית
כן
היא תשמח וזה מראה שאכפת לך ממנה
היא תשמח וזה מראה שאכפת לך ממנה
אם יש לה כסף מיותר, כן, למה לא?
באותו הנושא: