2 תשובות
באור שזה פוגע בציונים. תעבדי בחופש
אנונימית
אני עובדת כל יום
וכן זה די פוגע אבל לא במקצועות החשובים לי
אם יש מקצוע שאני משקיעה בו אני ממשיכה להשקיע גם כשאני עובדת
אם זה מקצוע שבמילא לא השקעתי בו כל השנה אז אני גם לא משקיעה עכשיו לקראת הבגרות וזה בעיקר בגלל העבודה