אני יוצאת היום עם מישהו והוא ממש חמוד באמת אבל הקטע הוא שכל בוקר או לרוב בשביל להתחיל שיחה אני זאתי שצריכה לשלוח הודעות וזה לט נעים לי כי אני לא רוצה לצאת חופרת והוא אומר שזה בסדר ואני לא ואני גם מתפדחת להגיד לו שבאלי שהוא ישלח גם הודעות זה לא נעים לי.. מה אתם אומרים ?