התחברות הרשמה

אשמח אם תכנסו לפירוט ותעזרו ליי

אני יוצאת היום עם מישהו והוא ממש חמוד באמת אבל הקטע הוא שכל בוקר או לרוב בשביל להתחיל שיחה אני זאתי שצריכה לשלוח הודעות וזה לט נעים לי כי אני לא רוצה לצאת חופרת והוא אומר שזה בסדר ואני לא ואני גם מתפדחת להגיד לו שבאלי שהוא ישלח גם הודעות זה לא נעים לי.. מה אתם אומרים ?
30 במאי 2019, 10:57
עצותחוות דעתהתייעצויותבעיה    
תשובה אחת
תגידי לו לי זה עזר עם האקסית שלי
T
Tr1Xser
באותו הנושא:
תקשיבו בבקשה אל תסננו זה דיי דחוף אני אשמח אם תכנסו ותעזרו לי
תכנסו ותעזרו זה דחוף (בפירוט)
פליז תכנסו ותעזרו לי! מתחננת זה חשוב רצח !
בבקשה תכנסו ותעזרו לי (קראש)
בבקשה תכנסו ותעזרו לי, בבקשה אני רצינית.
קיבלתי ציון חרא במבחן וכל התעודה שלי באמת נוראית (כיתה י) אשמח אם תכנסו לפירוט.
אשמח אם תכנסו ותעזרו לי
אני בהפרעת אכילה, בבקשה תכנסו ותעזרו לי
אם אתם מכירים ילדה ש.. (חשוב תכנסו ותעזרו )
מקווה שיש פה אנשים ערים בבקשה תכנסו ותעזרו
בבקשה תכנסו לשאלה ותעזרו לי:(