7 תשובות
מצב טוב
עדיף שתדבר על לימודים וחא על סמים
שואל השאלה:
אין לי בעיה לדבר על סמים, אבל למשל השותף שלי שהוא מעושן לגמרי אין על מה לדבר איתו כי כשאני מדבר על סמים אני מדבר על העזרה הבריאותית והנפשית שהם יכולים לתת.
והוא רק מספר שלי שהוא נתקע במעלית רבע שעה כי שכח ללחוץ על הכפתור שהיה מעושן.
E8
אם לא משעמם לך, אין בעיה.
שואל השאלה:
משעמם לא במיוחד לפעמים כן אבל לא ברמה גבוהה
E8
אז תמצא אנשים שיתעניינו במה שמעניין אותך כרגע אם חסרות לך שיחות
מהתיאור שלך נשמע לי כאילו אתה לא מוצא אנשים לעשות איתם שיחות קצת יותר עמוקות/לא מגיע לשלב הזה בקשרים, לא שהשתנית או נהיית משעמם.
מצב מעצבן לאוהבי השחנשים, אבל זה קורה, וגם זה יעבור.
מה שכן, אחלה זמן לעשות שיחת עומק עם עצמך, בירור פנימי.
ממה שיצא לי לראות עד כה, הרבה אנשים לא אוהבים לעשות שיחות ברומו של עולם ביום- יום, אולי כי זה מכניס אותם לתחושת כבדות כזאת.
אל תמעיט בערכן של שיחות משעממות, גם דרכן אפשר ללמוד דברים.