4 תשובות
פחות טעים מרגיש יותר פלסטיקי כזה
יש לנו את זה בבית.
לפי דעתי ברור שיש הבדל כי הגבינה הצהובה הרגילה יותר איכותית ויותר טעימה
בכללי אם את שמה את זה בטוסט אז שטויות זה טעים.
מתרגלים לזה.
יותר טעם של מים.
היא הרבה יותר חסרת טעם.
לא דומה