9 תשובות
איך שאת מרגישה, אם את מרגישה שאתם מתאימים ואת בקטע שלו לכי על זה.
תנסי , אין לך מה להפסיד.
אבל קודם כל תבדקי שאתם באותו הראש
שואל השאלה:
אני גם ילדותית נראלי
אנונימית
לאא לאא לאא חחח
שואל השאלה:
למה כי זה יהיה פאדיחות?
ואם אחכה לשנה הבאה?
אנונימית
בנים לרוב פחות בוגרים מבנות ויש בניכם שנתיים אז ...
אנונימית
כן