9 תשובות
איך שאת מרגישה, אם את מרגישה שאתם מתאימים ואת בקטע שלו לכי על זה.
תנסי , אין לך מה להפסיד.
אבל קודם כל תבדקי שאתם באותו הראש
אבל קודם כל תבדקי שאתם באותו הראש
שואל השאלה:
אני גם ילדותית נראלי
אני גם ילדותית נראלי
אנונימית
לאא לאא לאא חחח
שואל השאלה:
למה כי זה יהיה פאדיחות?
ואם אחכה לשנה הבאה?
למה כי זה יהיה פאדיחות?
ואם אחכה לשנה הבאה?
אנונימית
בנים לרוב פחות בוגרים מבנות ויש בניכם שנתיים אז ...
אנונימית
כן
לא
באותו הנושא: