16 תשובות
אם אני לא מכירה אותן אז לא
ממש לא
לא נראלי
תלוי אם אני מכירה אותן
תלוי מי
שואל השאלה:
אתן לא מכירות אותן ואף פעם לא דיברתן או תדברו איתן
אתן לא מכירות אותן ואף פעם לא דיברתן או תדברו איתן
אנונימית
אני לא אמורה לקבוע לו עם מי להפגש , זה החיים שלו , אני אהיה פחות מרוצה מהעניין ואסביר לו.
מה זה מסכימות?
מה הוא צריך אישור שלכן בשביל להפגש עם אנשים?
מה הוא צריך אישור שלכן בשביל להפגש עם אנשים?
גם אם אני חברה שלהן וגם אם לא עדיין אין לי את הזכות להגיד לו עם מי להיות
שואל השאלה:
גם אם הוא עזב אתכן פעם בגלל ידידה שלו?
גם אם הוא עזב אתכן פעם בגלל ידידה שלו?
אנונימית
אם הוא עזב אותי איך הוא בן הזוג שלי?
שואל השאלה:
חזרתם נגיד
חזרתם נגיד
אנונימית
את כאילו תשני את השאלה עד שאני אגיד שלא?
לא משנה מה קרה בינכם
אין לאף אחת זכות להגיד לחבר שלהן מה לעשות.
אפשר לבקש יפה ולהסביר למה אתן מבקשות את זה אבל לקבוע לו מה לעשות עם מי ומתי זה נוראי. (אותו הדבר עם גברים דרך אגב)
אין לאף אחת זכות להגיד לחבר שלהן מה לעשות.
אפשר לבקש יפה ולהסביר למה אתן מבקשות את זה אבל לקבוע לו מה לעשות עם מי ומתי זה נוראי. (אותו הדבר עם גברים דרך אגב)
למה שתחזרי למישהו שהעדיף ידידה על פנייך?
כי לא רצו אותו אז הוא חזר להתחנן?
כי לא רצו אותו אז הוא חזר להתחנן?
באותו הנושא: