5 תשובות
שואל השאלה:
אם אני רוצה להקליט את התוכנית שביום שישי בשעה -22:30 (מה שקורה באילת)
אז מה אני עושה? אם אני לא אהיה בבית?
אם אני רוצה להקליט את התוכנית שביום שישי בשעה -22:30 (מה שקורה באילת)
אז מה אני עושה? אם אני לא אהיה בבית?
אנונימי
לא הבנתי אייך מישהו יכול להסביר לי
דחוף. בבקשה
דחוף. בבקשה
אנונימית בשבילך
צריך ללחוץ על הכפתור העגול בשלט וכשמגיעים בעזרת החיצים לתוכנית שרוצים אז מעל הכפתור הזה יש כפתור שנקרא r תלחץ/י עליו. בשביל לראות את התוכניות המוקלטות יש כפתור שנקרא megik ואז כבר תבינ/עי לבד
אם יש לך ממיר מקליט אז תלחצי על הכפתור r בשלט
אם יש לך ממיר של hot magic אז פשוט בשלט תלחצי על הלחצן r
באותו הנושא: