התחברות הרשמה

ניסיתם פעם לשלוח כאן הודעה לעצמכם?

2 ביוני 2019, 05:48
צאט בסטיפס    
6 תשובות
חח יש דבר כזה?
D
Daboor
כן
x
xMadFairy
כן.
There is no us
כן חח
והצלחתי
B
Black Angel.
כן
פ
פְרֶחִי מֶרְקוֹרִי
כן עשיתי את זה כמה פעמים וכתבתי שם רשימות של דברים שלא אשכח חח
K
Katia; )
באותו הנושא:
היי, ראיתם שאפשר לשלוח לעצמכם הודעות?
ידעתם שאתם יכולים לשלוח לעצמכם הודעה?
ידעתם שאתם יכולים לשלוח לעצמכם הודעה בסטיפס?
שלחתי לעצמי הודעה בסטיפס ניסיתם חח?
ידעתם שאתם יכולים לשלוח הודעה לעצמכם?
הידעתם שאתם יכולים לשלוח לעצמכם הודעה בסטיפס ??
הידעתם שאפשר לשלוח באתר הודעות לעצמכם?
ידעתם שאפשר לשלוח לעצמך הודעה ?
איך לשלוח הודעה לעצמי?
ידעתם שאפשר לשלוח לעצמכם הודעה ??
ידעתם שאפשר לשלוח לעצמכם הודעות בסטיפס?